dnes je 27.9.2022

Input:

Základní principy dotace a grantu (jaký je v nich rozdíl)

15.4.2017, , Zdroj: Verlag Dashöfer

1.2.1
Základní principy dotace a grantu (jaký je v nich rozdíl)

Bc. Lenka Polášková

Projekty, které zpracováváme za účelem získání dotace či grantu, řadíme do skupiny tzv. projektování za účelem získání grantové či dotační podpory. V tomto směru lze využít pedagogického projektu jako prostředku pro zpracování podkladů. Výhodou zde je především čas a také zkušenost. Právě v pedagogickém projektu již pedagog definuje základní informace, které jsou nutné také ve většině žádostí o poskytnutí dotace či grantu. Například popis výchozí situace (proč je projekt žádoucí), jeho charakteristiku, časovou osu, cílovou skupinu atd. To vše je potřeba také při zpracovávání projektů s dotační či grantovou podporou. Je škoda, že v praxi někteří pedagogové „uměle” oddělují činnosti a aktivity, které v prostředí mateřské školy probíhají od koncepce celkového rozvoje školy. Často pracně zpracují pedagogické projekty a zvlášť zpracovávají podklady za účelem získání dotace či

Nahrávám...
Nahrávám...