dnes je 2.12.2022

Input:

Ředitel/pedagog v roli manažera - Organizování

14.10.2014, , Zdroj: Verlag Dashöfer, Délka videa: 00:16:18

Dobrý manažer musí umět zorganizovat práci svých podřízených, tzn. každý musí vědět, co je jeho pracovní náplní, komu je podřízen, o čem má rozhodovat, na koho se s čím obrátit atp. Vše o organizování se dozvíte v této části semináře.

Kapitoly videa

Uvědomit si, v čem spočívá správná organizace svých podřízených.

Lektor

Ing. Petra Palasová

Ing. Petra Palasová

Je absolventkou VŠE v Praze a PF UK v Praze. Od roku 1994 působí jako lektorka, trenérka a konzultantka ve firemním vzdělávání. Mezi jejími klienty jsou společnosti z oblasti financí, bankovnictví, průmyslu, stavebnictví, zdravotnictví, instituce státní a veřejné správy, obchodní i výrobní firmy nejrůznějšího zaměření.

Specializuje se na témata propojená s psychosociálními dovednostmi – komunikaci, vedení lidí, teambuilding, motivaci, time a stress management, profesní vzdělávání asistentek, etiketu. V seminářích akcentuje aktivní zapojení posluchačů a vede je formou tréninků k získávání  znalostí a především dovedností.
Externě vyučuje komunikaci, etiketu a customer relationship management na Středočeském vysokoškolském institutu.

Na svém osobním rozvoji pracuje nejen doplňováním aktuálních teoretických znalostí, ale také formou participace na manažerských i obchodních pozicích.

Nahrávám...
Nahrávám...