Komplexnost formativního hodnocení zapříčinila, že se na definici často neshodnou ani odborníci. Nejedná se ale pouze o problém České republiky, ani v jiných zemích není tento termín dostatečně ukotven.
Jaké konkrétní kroky, strategie a techniky spojené s formativním hodnocením je dobré vědět a znát? A proč má formativní hodnocení smysl právě v mateřské škole?
Obsah online semináře:
- Základy formativního hodnocení.
- Metodika zavádění formativního hodnocení v praxi mateřských škol.
- Slepé uličky formativního hodnocení.
Komu je online seminář určen:
Učitelkám mateřských škol.
Lektor
| Mgr. Lenka Polášková
- Lektorka patří mezi špičkové odborníky s více než dvacetiletou praxí v oblasti předškolní výchovy a vzdělávání.
- V minulosti spolupracovala například s Českou školní inspekcí jako expertní posuzovatelka (přizvaná osoba) pro inspekční činnost ve školách, Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze nebo Univerzitou Palackého v Olomouci.
- Dlouhodobě se specializuje na oblast výkladu školského zákona a souvisejících právních předpisů, oblast managementu mateřských škol a dokumentace.
- Je držitelkou mezinárodního ocenění eTwinning label za projekt "Moje město, moje škola" a autorkou řady odborných publikací pro pedagogické pracovníky.
- V roce 2020 úspěšně zakončila magisterské studium v rámci kterého se specializovala na oblast propagace segmentu školství.
|